Logo a značka

Při tvorbě našich logotypů nepodléháme zažitým zvyklostem, ale vhodně kombinujeme aktuální designové trendy s osvědčenými a fungujícími pravidly. Navrhujeme a používáme vlastní písma nebo autorskou typografii, pro zvýšení unikátnosti. Zajímavé barevné kombinace, neotřelé prvky a postupy při ztvárnění symbolu dělají z našich logotypů nepřehlédnutelné originály.

Logotyp nebo značka by měly:

  • Mít jasný a zapamatovatelný vzhled

Logotyp má být rozpoznatelný a zapamatovatelný. Musí být vnímán jako celek.

  • Odpovídat obchodním záměrům

Pokud logotyp nebo značka neodpovídá vašim obchodním záměrům, nebude správně fungovat

  • Jednoduché a sdělné

Logotyp prezentuje jeden nápad, význam nebo skrytou symboliku, který odráží Vaši ideu a postoj

  • Být unikátní a nezaměnitelné

Originální logotyp vždy pozvedne povědomí o Vás u Vašich zákazníků a na veřejnosti